wtorek, 4 lutego 2014

Maja & Sebastian - Sesja fotograficzna rodzeństwa

Nadszedł w końcu ten upragniony dzień, kiedy mogę udostępnić Wam wspaniałe rodzeństwo :-) przeszkód miałam na swej drodze - oj miałam ! Ale najważniejsze, że uporaliśmy się chorobami i już nie chcemy o tym pamiętać ;-) 
Sesja Majeczki i Seby była moją pierwszą sesję w Nowym Roku :-) cieszę się, ogromnie, że mogłam uwiecznić dla nich ten czas spędzony u mnie. Majusia urodzona modelka, a w dniu sesji miała dopiero 9 miesięcy :) 
Pewnie rodzice dzieciaczków już dawno śpią i jutro zobaczą wpis, ale u mnie niestety tylko takie pory wchodzą w grę - oczywiście wtedy jak już cały dom smacznie śpi łącznie z psem ;-)  Pozdrowienia ślę daleko za granicę z nadzieją, że skoro godzina jest różnicy to jeszcze nie śpicie ;-) 

Zapraszam do polubienia mojego fanpage



      





















1 komentarz:

  1. Bosko Iza, jestem baaardzo zadowolona!
    Dzięki, dzięki, dzięki za cudowne zdjecia, bedziemy miec pamiatke na cale zycie-dzieki Tobie!

    OdpowiedzUsuń