sobota, 2 listopada 2013

Antonina - Sesja fotograficzna noworodkowa

Nie jest to zwykła pora, bo znów noc, ale jest to jedyny wolny dla mnie czas... i co wtedy robię? ;-)) biorę laptopa na kolana i nadrabiam swoje zaległości! Jako pierwszą dodam śliczną Tosię, która w dniu sesji miała 3 tygodnie. Spała cały czas, a ja nie mogłam się skupić na pracy, tylko delektowałam się jej cudnym minkom i ciągłym uśmieszkom, które niestety były szybsze czasem niż mój auto focus ;-)) 
Dziękuję jej mamie za wspaniałe i czynne zaangażowanie przy sesji, oraz "cioci Eli" za opiekę nad moją Julią, która mogła być przy mnie w to cudne przedpołudnie ;-)) buziaki przesyłam dla wszystkich dziewczyn i jeśli macie ochotę na pierwszą sesję Antosi, która była jeszcze w brzuszku zapraszam SESJA CIĄŻOWA - ANETA I MICHAŁ

Zapraszam do polubienia mojego funpag'a 






















2 komentarze: