poniedziałek, 3 grudnia 2012

Weronika - Sesja fotograficzna dziecięca

Ta śliczna modelka ma 2,5 roczku. Weroniczka jest urodzona by pozować do zdjęć.
Jej piękne niebieskie oczy i blond loczki zachwycają. Współpraca przebiegała nam bardzo szybciutko, bo dziewczynka uwielbia się przebierać i stroić. Jestem pewna, że jej się podobało...nie mówiąc o mnie...byłam zachwycona...a Wy co myślicie? :)
Choć była to jej pierwsza sesja w życiu to mam nadzieje, że z tym portfolio mała modelka wypłynie nam w świat :)
Dziękuje jej rodzicom za pomoc, a mamie za doskonałe przygotowanie córci do zdjęć :)

Zapraszam do polubienia strony na Facebooku :)


















2 komentarze:

  1. witajcie...jestem mamą uroczej i prześlicznej Weronisi.Jest ona jednym z 2 skarbów które kocham najbardziej na świecie,z dnia na dzień zachwyca mnie wszystkim.Chcielibyśmy serdecznie podziękować Cioci Izie za wspaniałą sesję fotograficzną naszej Werci, za mile spedzony czas...pozdrwiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję :) pozdrawiam całą fotogeniczną i przemiłą rodzinkę z Weroniczką na czele :)

    OdpowiedzUsuń