sobota, 24 sierpnia 2013

Wiktoria - Sesja plenerowa urodzinowa

Bardzo dawno temu Wiktoria była rzymską boginią zwycięstwa. Dziś powinna zdobyć miano bogini zwycięstwa w świecie malutkich modelek :) szkoda tylko, że mój blog nie dociera wszędzie..bo tak słodką istotkę powinien ujrzeć cały świat :) nie tracę nadziei...może się uda ;)
 Sesja odbyła się z okazji roczku Wiktorii. Towarzyszył nam wspaniały nastrój i szkoda było się rozstawać. Największym sukcesem dla mnie jest to, że podczas sesji mała Wiki zaczęła chodzić...sama... co udało się uwiecznić ;) 
 Nie będę więcej nic pisać, bo mojego zachwytu nie potrafię ubrać w słowa. Przesyłam całuski dumnym rodzicom i przepraszam, że tak długo musieli czekać na ten wpis.

Zapraszam do polubienia strony na Facebooku























2 komentarze:

  1. piękne, piękne i jeszcze raz piękne :) brak mi słów:) modelka super, zdjęcia...ach...

    OdpowiedzUsuń